Kategoriler

10 Ağustos 2014 Pazar

Diyet Günlüğüm vol.1

   Herkese yeniden merhabalar :)
   Üniversiteye başladığımdan beri yürüyüşleri ve sağlıklı beslenmeyi baya aksattım o yüzden almam gerekenden çok daha fazla kilo aldım. Aldığım kilolar genellikle basen ve bacak bölgemde yoğunlaştığından çok orantısız bir vücut görüntüm var. Belim ince basen ve bacaklar kalın.
   İki yıldır yaptığım tüm diyetleri yarıda bıraktım hiçbirinde istikrar sağlayamadım :( Ama bu sefer o kilolar gidecek kararlıyım :) Çünkü iki yıldır beni görmeyen insanlarla karşılaştığımda "sen ne kadar kilo almışsın böyle" demelerinden psikolojim bozuldu :(
   Şuan ki kilom 65, boyum 167 cm. Artık 60 ı bile görmek istemiyorum o tartıda. Hedefim 58 :) Kendime verdiğim süre 1 ay yani Eylül 15.

   Yapacağım sporlar :


  • Walk Away the Pounds with Leslie Sansone - 3 Mile - Abs (46 min) (Fitness) - Hergün
  • Slim in 6 - 10 ar günlük 3 kademeli 30 günlük program
  • Hergün 50 mekik
  • Hergün en az 250 ip atlama
   Çok sık kilo alıp verdiğimden göbek kısmımda hiç sıkılaşma oluşmadı mekikle göbek kısmımdaki yağları eritmeyi ve sıkılaşma sağlamayı hedefliyorum. İp atlama ile de bacak ve kalça eritip oraların sıkılaşmasını sağlamak istiyorum. Bir ara squat ı yapmaya başladım fakat araştırmalarım sonucunda squatın bacak kalınlaşmasına yol açtığını görünce hemen bıraktım. Benim bacaklarım zaten çok kalın olduğundan önce kilo verip sonra squat la şekle sokmayı planlıyorum.
   Kilo almamın en büyük iki sebebi hamurişi (ekmek, fastfood vb.) ve hareketsizlik. O yüzden öncelikle hamurişini azaltıp spor yapmaya yoğunlaşmam gerekiyor.

   Belirli bir diyet listesi yapmadım yediklerime dikkat ederek porsiyonları küçülteceğim ve ekmeği azaltmaya mümkünse kesmeye çalışacağım. Ve yağ yakımına yardımcı besinlerle besleneceğim. Bir ara yaptığım karbonatlı su vardı ve 4 kilo kadar vermiştim onu uygulamaya tekrardan başlayacağım işe yarayacağından eminim :) Üniversitede vize final zamanları sürekli ders çalıştığımdan kahveyi çok içiyorum o yüzden yaz boyu kahve hiç tüketmemeye çalışıyorum. Onun yerine yeşil çay ve yağ yakıcı bitki çaylarını daha çok tüketiyorum. Biberiye, mate, funda yaprağı, mısır püskülü, kiraz sapı, çubuk tarçın, çok az karanfil, yeşil çay karışımı da çok iyi bir yağ yakıcı çay benim için. Bir de unutmadan hergün bir şişe maden suyu. Hem vücudun mineral dengesini sağlamak hem de cildi güzelleştirmek için.
   İnşallah bu kararlılığımdan vazgeçmem de bu kilolar bir an önce gider benden tekrar eski halime dönerim. Lütfen bana şans dileyin de bu sefer istikrar sağlayabileyim...

    En güzel günler sizin olsun, yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder